0

Sandra Bullock lehet az Our Brand in Crisis főszereplője

bullockMint tudjuk, George Clooney szereti a politikai témájú produkciókat. Azonban az Our Brand in Crisis-t nagyon nehezen tudja összehozni. A Warner még 2007-ben szerezte be Rachel Boynton 2005-ben megjelent dokumentumfilmjének a jogait és Clooney kezdett foglalkozni azzal, hogy mozifilmet faragjon a témából. Az eltelt hat év alatt igazán nagy előrelépés nem történt, a rendező-színész is eléggé elfoglalt volt, de legalább Peter Straughan nem tétlenkedett és időközben leszállított egy forgatókönyvet. A The Wrap információi szerint a főszerepre Sandra Bullockot akarják megnyerni és jövőre szeretnék elindítani a forgatás.

A dokumentumfilm középpontjában a 2002-es bolíviai elnökválasztás áll. Gonzalo Sanchez de Lozada sokat törte a fejét, hogy miképp tudná megszerezni a szavazatok többségét, majd úgy döntött, hogy egy amerikai tanácsadó cég segítségét veszi igénybe, amelyet James Carville és Stan Greenberg, Clinton korábbi tanácsadói igazgattak. Az eredmény: de Lozada megnyerte a választásokat.

Clooney fekete komédiaként képzeli el a filmet, de nyilvánvaló, hogy nem fog kimaradni az sem, hogy viccesen bemutatja hogyan hat egy országra, ha megpróbálják az amerikai politikát és demokráciát erőltetni.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Biztosra megyünk *