0

Box Office: Tom Cruise visszafogottan indított

americanmadekepAmerikai box office
Rég elmúltak azok az idők, amikor Tom Cruise neve hallatán tömegével masíroztak be a mozikba az emberek. A gyenge amerikai eredmények ellenére a színészre elég sok országban kíváncsiak, így még nem tűnt el a süllyesztőben. Jót tenne a karrierjének, ha benne lenne néhány franchise-ban, azonban jelenleg a Mission Impossible az egyetlen, ami egészen szép számokat produkált. Újabb műve sem tudott felmutatni remek bevételt, annak ellenére sem, hogy a Barry Seal: A beszállító (American Made) jó kritikákat kapott.

Elég gyér lett a hétvégén begyűjtött összeg, a 17 millió dollár bizony nem túl szép. Mindenesetre a marketing sem volt zajos, Cruise sem tette meg a szokásos világkörüli, vörös szőnyegen felvonulós körútját, bár valószínűleg, hogy éppen azért nem, mert az Mission Impossible 6. felvonásán dolgozott. Illetve az interjúk mellőzéséhez talán hozzátartozik az is, hogy a forgatás során halt meg két pilóta, akiknek a családja beperelte a stúdiót, Cruise-t és még Doug Liman rendezőt is. Liman egy interjúban megjegyezte, hogy az esetet nem lehet a munkálatokhoz kötni, hiszen nem a forgatáson történt a tragédia és aki pilóta, tudja, hogy a repülés veszélyekkel jár.

Hozzá kell tenni, hogy a droggal és a feketepiaccal foglalkozó filmek sokkal inkább a Netflixen népszerűek, mint pl. a Narcos. A Haverok fegyverben (War Dogs) 14.7 millióval, a Vadállatok (Savages) 16 millió dollárral startolt.

flatlinersssDOA, vagyis halva született. Így jellemzik az Egyenesen át (Flatliners) folytatását/rebootját. 6.7 millió dollárt tudott összekaparni. A marketingesek igyekeztek, de hát mit lehet tenni, ha egyetlen pozitív kritikát sem talál az ember? A Rotten Tomatoes-on konkrétan egy nagy kövér nulla az átlaga, de a nézők annyira nem utálták. De hát kinek is szól a film? Az eredeti alkotás rajongói nem vonultak jegyet váltani, az újabb generáció pedig valószínűleg nincs is tisztában vele, hogy milyen is volt Joel Schumacher rendezése.

És itt van még az afro-amerikaiak számára készült Til Death Do Us Part. Általában jellemző, hogy a célcsoport minőségileg megkérdőjelezhető thrillereket kap és bizony látszik, hogy Christopher B. Stokes rendezése túl lagymatag lett. A forgalmazó sem volt túl bátor, 562 helyen vetítették, másfél millió dollár folyt be.

Régebben bemutatott filmek: Már csak egy köpésre van Pennywise a 300 milliótól, jövő héten meglesz. 56 %-ot esett a Kingsman folytatás, az előző 67.9 milliónál járt második hétvégéjén, az újabb 66.7 milliót hozott eddig. Már 1213 helyen adják a Battle of the Sexes produkciót, vagyis már nem 4 moziban vetítik, bevétele is eléggé megnőtt.

Amerikai hétvégi becsült bevételek, az adatok a boxofficemojo-ról vannak.

Cím

Hétvégi bevétel

Eddigi bevétel

Változás %-ban

Büdzsé

Az

17.31

291.18

– 41.8

35

Barry Seal

17.01

17.01

50

Kingsman 2

17.00

66.70

– 56.4

104

Lego Ninjago

12.00

35.55

– 41.3

70

Egyenesen át

6.70

6.70

19

Battle of the Sexes

3.40

4.07

+ 559.6

25

Amerikai bérgyilkos

3.32

31.87

– 46.8

33

Újra otthon

1.75

25.18

– 45.7

12

Til Death Do Us Part

1.56

1.56

Anyám!

1.46

16.32

– 55.6

30

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Biztosra megyünk *