Mindenkinek van legalább egy olyan film a repertoártjában ami általános fújolásnak örvend és mégis nagy szeretettel, még nagyobb szemekkel és mosollyal az arcon nézi végig újra és újra. Időnként előveszed Te is a magadét vagy ha épp adja a Tv, megáll a kezedben a távirányító, s bár lehúzták a kritikusok, az emberek, Te mégis ragaszkodsz hozzá egy kellemes emlék, egy kedvenc színész, meghatározó zene vagy pár fejedben ragadt sor miatt. Nos eljött az idő, vallj színt: mi a szívednek kedves gagyi filmed? És a legfontosabb: miért?
- Íme az első képek a Kedvencek temetője rebootból - 2018. október 05.
- Kimi no na wa – Your Name (2016) - 2017. október 26.
- Hector and the Search for Happiness (2014) - 2015. június 22.
- Leporolt Filmtekercsek: Véresen egyszerű (Blood Simple.,1984) - 2015. május 14.
- A szürke ötven árnyalata (Fifty Shades of Grey) - 2015. február 28.
- Leporolt Filmtekercsek: A dicsőség ösvényei (The Paths of Glory, 1957) - 2014. november 04.
- Kibeszélő – Kedvenc gagyi filmem - 2014. augusztus 24.
- Rövidfilm: Brain Divided - 2014. augusztus 24.
- Rio 2 (2014) - 2014. július 31.
- Szél támad (The Wind Rises, 2013) - 2014. július 01.
Tehát a leg alulértékeltebb film.
Most hirtelen a Dupla dinamit című ikres- Van Damme-os film ugrik be. Azt már a saját korában is (90-91) is utálták az emberek és a kritikusok is, de én kisgyerekként sokszor megnéztem VHS-en. és nappjainkban is leköt. Persze nem nevezném jó filmnek. 🙂
Én, a kém. Lehet, hogy másnak is tetszik rajtam kívül, de eddig én még csak egy ilyen emberrel találkoztam.
(Nekem a Jean-Claude filmek közül még a Maximum Risk jött be)
Kedvenc gagyiim egyike a 2012-es Testcsere, Jason Bateman és Ryan Reynolds főszereplésével.
Az általam nem különösebben kedvelt Reynolds remekül játsza el
Batemant és fordítva is így van.Sokan kritizálták alpáriságát, pedig szerintem nem megy messzebb mondjuk TED nél…és hogy miért szeretem?.mert azért csak belepréseltek némi tanulságot a felnőttévállásról és ez mégsem lett kínos és szájbarágós…
Akcióvonalon meg ott A világegyetem urai..még mindig megvan a He -Man figurám, a script meg semmivel sem gyengébb egy Trafó filmnél, sőt..
Álomháború, Pókember 3, Fantasztikus Négyes 1-2
Így elsőre a Stallone féle Felpörgetve ugrik be.
A Szombat esti láz csúnyán megbukott folytatása az Életben Maradni.
http://www.imdb.com/title/tt0086361/?ref_=nv_sr_3
Nyáranként, gyerek fejjel rengetegeszer megnéztük a zenék és a megavagánynak gondolt John Travolta miatt. 🙂
Amúgy pár hete tudatosult csak bennem, hogy Sylvester Stallone rendezte.
Őrülüt Stone, avagy 2008 a patkány éve… Kibaszott jó a szinkronja és gyerek koromban kurvára féltem tőle.
Az Őrült Stone az nem gagyi!!! Az egyik legnagyobb film klasszikus!!! A Keresztapához tudnám csak hasonlítani a filmtörténeti jelentőségét! Illetve még ahhoz sem, mert legalább ötször annyiszor láttam már! Még moziban is láttam anno! Gyerekként hülyére fostam magam rajta, ma viszont nem tudom abba hagyni a röhögést, mikor nézem! Ez is azt mutatja, hogy ez egy zsánereket meghaladó alkotás! :D:D:D
“Akcióvonalon meg ott A világegyetem urai..még mindig megvan a He -Man figurám, a script meg semmivel sem gyengébb egy Trafó filmnél, sőt..”
Nekem annál kb. a negyedik megnézésnél tudatosult, hogy Dolph Lundgren a főszereplő. 🙂 (Asszem a legelső filmszerepe volt.)
Egyébként ha már szóba került, az Életbe maradni volt a legelső film amiben én Travoltát láttam. Azelőtt gőzöm nem volt róla, hogy ki a csávó. A filmre magára viszont nem nagyon emlékszem már. (Azon viszont én is meglepődtem hogy Stallone rendezte)
Hopsz a sajátomat meg kihagytam. 🙂 Nekem is egyértelműen az Őrült Stone. Újra is kéne nézni. 🙂
Abszolút a Zirconium – A földgolyó utolsó titka (Ultra Warrior) a tökéletesen idepasszoló alkotás a ’90-es évek eleji VHS-hőskorszakból, a méltán híres Dack Rambo-val a főszerepben.
A lenyúlt Boris Vallejo festmény borítóként, az ütős beszólások (“Megmentetted a népemet. Nem egyszer, hanem kétszer.” / “Hirtelen visszatért az ózonpajzs! Ismét ki lehet menni a szabad ég alá!”), és a legeslegzseniálisabb: a film végén van egy Rudyard Kipling idézet, ami alá kiírták, hogy Rubyard Kipling, pedig ekkora bakit még ZS-filmeknél sem láttam 😀
Egyszerűen imádom, annyira ótvar. Mondjuk a ’80-as, ’90-es évek VHS-aranykora… Ó, az maga volt a Paradicsom!
Dark Star, John Carpenter első filmje, a leges legvégére le fog esni az állad 🙂
Neee!!! Rühellem…
nekem a Dear John, a romantikus kategóriából és Equilibrium az akció kategóriából, ami nem is tudom miért nem kapott nagyobb figyelmet.
Illetve az abszolút régi kedvencem az Ahová lépek szörny terem! azt akárhányszor meg tudom nézni.
Meg a bosszú börtönében, és a Hiába futsz!
Először is: Mi a gagyi?:) Az Őrült Stone-t nem nevezném gagyinak. És a régi Van Damme filmek sem azok, akkoriban ez a verekedős filmek csúcskatóriája volt.
A B kategóriás pár ezer dolláros filmek?
Nos, én inkább azokat írnám, amelyeket a többség durván a földbe döngölt.
Ultraviola – szerintem egészen jó akciókat hoztak össze, én élveztem és lekötött.
Az Álomháborút mindenki lehúzta. Máig nem értem, hogy miért. Elolvastam rengeteg kritikát, de egyik sem tudott meggyőzően írni arról, hogy miért gáz. Az előzetesből tisztán látszott, hogy mi lesz és azt hozta is.
Starcrash – David Hasselhofffal, látni kell. 🙂
Hullajó —na full B kat, de őrületesen jó. Klasszikus.
A massza – szintén horror.
Szamuráj zsaru…semmire nem emlékszem belőle, csak annyi maradt meg, hogy többször végignéztem régen.
Remo Williams —utána kellett nézni a címnek, annyira emlékszem már, hogy a főhős kerülgeti a golyókat:D
Egyértelműen a The Langoliers – persze ez nem Asylum-féle baromság, de nyugodt szívvel nem ajánlanám senkinek. Olyan hosszú, hogy teljesen más szemmel nézek rá, mint egy sima B, C kategóriás filmre. Időnként vissza-visszatérek hozzá.
http://www.port.hu/stephen_king:_langolierek_-_az_ido_fogsagaban_stephen_king:_the_langoliers/pls/w/films.film_page?i_film_id=7283
Alkonyat utolsó része, Lee Pace miatt, és mert angolul rohadtul üt az egyik orosz vámpír akcentusa.
Sziasztok nekem gyermekkoromba a kedvenc filmem a Leszámolás Kis – Tokióban volt és ma is megnézem néha néha. Régi film a mozikban nem volt nagy siker de ha jól tudom a videotékákban hatalmas siker volt.
Háború a Földön.
Van kérdés? 😀
Háború a földön? Úristen mindenki meneküljön ki merre lát! 😀 😀
Amúgy kihagytam az Álomháborút, nekem is bejön.
Az Őrült Stone-ról meg annyian írtatok,h lehet megnézem magamnak 🙂
Only the strong-Csak az erős győzhet, Mark Dacascos, hatalmas 😀
Mark Dacascos a DNA-ben volt felejthetetlen számomra, na meg az, hogy noha végül A dzsungel szörnye lett a magyar címe, én anno még Ragadozó 3. címen vettem ki a tékából 🙂
-13. emelet (sokan nem hallottak róla, mert akkor a mátrix volt az etalon, de véleményem szerint nagyon jó film és több figyelmet érdemelt volna annak idején)
-Perzsia Hercege (számítógépes játékokból még nem csináltak jó filmet kijelentéseknek a megcáfolása szerintem. Nem volt rossz film)
-Időutazó felesége / Ház a tónál szintén alul értékelt filmek, sokszor előveszem mai napig őket.
-Hipervándor az a film amit sokan nem szerettek, mégis minden évben megnézem újra és újra. Valahogy nem tudom megunni.
-Időbűnök c. film nem alul értékelt, nem is gagyi csak látszik h nem volt túlzás a költekezés és sokan még most se hallottak róla. Szintén kiemelkedő darab!
amerikai nindzsa. all time fav akármilyen is. 🙂
Anno bukta volt rendesen, és a kritika is ízekre szedte, de nekem a Kurt Russel féle Soldier instant kedvenc lett kapásból.
Ami ilyen VHS klasszikus nálam, az a Guyver -Dark Hero. Az első Guyver Mark Hamilostul egy foshalmaz, de a másodikat szanaszéjjel néztem.
Korábban már voltak:
13. emelet nagyon nagy
Soldier, Állomháború is jöhet
Időzsarú nem értem miért annyira alul értékelt Számomra van olyan jó mint a Deja Vu.
Waterworld sem volt rossz szerintem ha a sztoriba bele is kötnek sokan azon kívül mi baj vele?! Díszletek, akciók, operatőri munka szerintem mind kiváló!
Tetszett a jövő hírnöke is hamár Costner.
Huhh, na nézzük:
– Gyilkos paradicsomok támadása
– Killer clowns from outerspace
– Plan 9 from outerspace
– Toxic avenger sorozat
– Minden amit John Waters rendezett
http://www.imdb.com/name/nm0000691/
– Spiceworld (ciki nem ciki ez van :D)
– All cheerleaders die
– Assault on percinct 13
– Buborék srác
– Biodome
– Sorvadj el!
– Euro Trip (kissé kilóg, de…)
– Faster pussycat, kill, kill!
– Beyond the valey of the dolls (forgatókönyv Roger Ebert!)
– Forbidden planet (1956, Leslie Nielsen!)
– Invasion of the Body Snatchers (1956)
– Kevin és Perry csúcsra tör
– Krull
– Zardoz
– Meet the feebles + Peter Jacson korai munkássága
– RRRrrrr!!!
Itt abba is hagyom, mert így is elszálltam, elnézést! ;D
Bocsánat még egy alapmű!
– Reefer madness (1936) 😀
Nicsak ki beszel trilogia!!!! 🙂
Star Wars: Baljós árnyak
Körülbelül egymilliárdszor láttam igaz abból 10^9-1 ugyanazon a nyáron még nyolcévesen.
És az mitől gagyi?
Zoolander! Egyértelmű!:) akárhányszor meg tudom nézni, és teli szájjal röhögök rajta…
Hirtelen a Batman & Robin ugrik be, de biztos van egy rakás.
Ami egyből beugrott: DAREDEVIL! 😀 akárhányszor meg bírom nézni. De persze sok más ilyen is akad a listámon.
Minden gagyifilmek kimagasló bajnoka ez: http://www.imdb.com/title/tt0095989/. Pont. 🙂