Még Koimbra nyaral, arra gondoltam, játsszunk egy picit, persze csak ha van kedvetek. Megadok pár szempontot ami szerint mindenki mélyen az emlékeibe nyúlhat és előveheti azokat a filmeket amik elsőként eszébe jutnak. Egy-egy részhez max kettő filmet írjatok, így kicsit talán nehezebb lesz és nem számít milyen régi alkotásról van szó, a lényeg az, hogy számotokra fontos és maradandó hatást ért el.
1. A film, amin te is szakadtál a nevetéstől és akárhányszor megnézed mindig visítasz rajta: Nincs kettő négy nélkül
2. A film, amin te is rettegtél, mert olyan félelmetes volt, hogy az ütő megállt benned: lássuk csak, kettő is van, A Dolog (Kurt Russel) és persze az Alien.
3. A film, amin te is otthagytad a mozit, vagy kikapcsoltad a dvd-t, mert annyira szar volt: nos, ez a lista nagyon hosszú, nehéz választani, de talán a Wanted és a Konvoj.
4. A film, amin te is felkaptad a fejed, olyan borzalmas lényt láttál: még nem tudom eldönteni melyik félelmetesebb, az E.T. vagy az Alien 4-ből az új lény.
5. A film, amin te is végig izgultál, mert pörgős volt, látványos és tök jól szórakoztál rajta: Die hard 3, és asszem még a Crank.
6. A film, amin te is azt gondoltad, jesszus, ez kőkemény, brutál de azért imádom: azt hiszem a Született Gyilkosok ilyen nekem és a Bosszú trilógia (juj, ez már így négy)
7. A film, amin te is sírtál, pityeregtél, mert megható volt: Ollókezű Edward és persze az Oroszlánkirály
8. A film, amin te is arra a következtetésre jutottál, hogy a legjobb amit valaha láttál, nem számít hogy miért, egyszerűen szereted és kész: azta de nehéz, azt hiszem talán a Nagymenők
9, A film amin te is elaludtál: Narnia krónikái
10. A film, amin te is arra jutottál, hogy jobb, mint a könyv: nagyon ritka az ilyen, de a Parfüm, mindenféleképpen.
- Star Wars: Az utolsó Jedik (kibeszélő) - 2017. december 17.
- Röviden: Death Note (2017) - 2017. augusztus 27.
- Éjszakai ragadozók (Nocturnal Animals) - 2017. február 28.
- Capa pop-up - 2017. február 16.
- Kellemes karácsonyi ünnepeket! - 2016. december 24.
- Nehéz helyzet - 2016. december 18.
- Star Wars: Zsivány Egyes (kibeszélő) - 2016. december 14.
- Feltámad a vadnyugat (Westworld, 1973) - 2016. október 15.
- Milyen a magyar filmgyártás jelenlegi helyzete? - 2016. július 26.
- Újabb Suicide Squad előzetes - 2016. április 11.
1. Tapló Télapó, Idétlen időkig…
2. Ragyogás, Cápa1, Alien 2…
3. Bárányok harapnak, Fido és még pár száz
4. Alien…
5. Taken, Batman The Dark Knight, Szigorúan piszkos ügyek trilógiája
6. Oldboy,Serial Experiments Lain, Requiem for a Dream…
7. Bíborszín, The Fountain, Haibane Renemi, 21 gramm
8. Oldboy, Fountain
9. utolsó Harry Puttyer pl. ilyen
10. Forrest Gump pl., de nagyon kevés ilyen van
(Ui: A parfüm egyáltalán nem jobb mint a könyv!!!)
1: Tökalsó, The Gamers Dorknes Rising
2: Alien detto
3: A dög
4: Alien és a Gyerekjáték
5: Taken
6: Nem vénnek való vidék.
7: Hét élet (nagyon friss az emlék, azért nem jut eszembe régebbi alkotás)
8: Harocosok klubbja (Egyértelműen ez a film az, amelyik után teljesen átértékeltem a filmekhez való viszonyomat)
9: Nim szigete
10: Na ilyennel még nem találktam.
Hű, ez jó, de nehéz, mert hosszú napokat kéne töprengeni. De így hirtelen:
1: Nekem 8, Nagy Lebowski
2: A légy, Alien
3: Faragjunk férfit, Pörl Hárbör
4: Meryl Streep a Mamma Mia-ban 🙂
5: Die Hard és Halálos fegyver filmek
6: Visszafordíthatatlan
7: Pankrátor, Forrest Gump
8: Az őrület határán
9: Gyűrük ura 1-2-3
10: szintén Őrület határán
Tetszik ez a játék 🙂
1. Brian Élete
2. Alkonyattól Pirkadatig
3. Büszkeség és Balítélet
4. Jumanjitól egész gyerekkoromban féltem.
5. dettó DieHard
6. Az Amazonas kincse
7. Dettó Oroszlánkirály és Babe 2
8. Szex és Halál kezdőknek
9. Az első két Harry Potteren kívül az összes
10. Remény Rabjai
1. Dumb és Dumber, The Big Lebowsky
2. The Blair Witch Project, Ils
3. Amelie csodálatos élete, Szeress, ha mersz
4. Alien… nekem sem jut más eszembe
5. Shoot ‘Em Up, The Dark Knight
6. Badlands, True Romance
7. Terminator 2., Reign Over Me
8. Taxi Driver
9. The Matrix
10. Ilyet nem tudok most hirtelen.
1: Nekem 8; Ötödik elem
2: Kör (amcsi verzió), A barlang (Descent)
3: ilyen nincs, legalábbis nem emlékszem rá. ha egyszer elkezdek nézni egy filmet, általában befejezem, akármilyen szar is (főleg moziban)
4: A Massza című horrortól gyerekkoromban iszonyúan paráztam, azóta egyszer megnéztem, és baromi jót nevettem rajta. 😀 A Törjön ki a frász!-ban pedig jó kis fosatósra sikeredett a főszellem (a csuklyás formája, mikor már arca is van, annyira nem).
5: A mobil (a Kim Basingeres fajta, bár nemtom van-e másmilyen), Bad Boys
6: Péntek 13 sorozat
7: Csodás álmok jönnek, Magnólia, Millió dolláros bébi (bocs, képtelen voltam eldönteni, hogy a háromból melyik kettő kerüljön be :))
8: Magnólia
9: Harmadik típusú találkozások (szerintem még ma sem láttam a teljes filmet…)
10: Ilyen nem jut az eszembe.
1:Dumb és Dumber(bocs, már volt), Kincs ami nincs
2:Aliens, Rec
3:Titanic, Dagon
4:Alien
5:Equilibrium, Blöff
6:300, Kill Bill
7:Gladiátor, Amerikai Szépség
8:101 Reykjavik, Donnie Darko
9:Jurassic Park 3
10:Harcosok Klubja
1. Nekem 8, Különben dühbe jövünk (megunhatatlan!)
2. Hatodik érzék, Kör
3. Table for three, Titanic
4. Langolierek (kissrácként anno nagyon para volt)
5. Penge, Taken
6. Kill Bill, Funny Games
7. Seven Pounds (Hét élet), Tökéletes világ
8. Mátrix trilógia
9. Hulk
10. Stephen King: Tortúra
1. Arzén és levendula, Apádra ütök, Van aki forrón szereti
2. Kör
3. Éjszaka a múzeumban (egy óra után moziból ki)
4. Gyerekjáték (anno rettegtem tőle!)
5. Shoot ’em up
6. Oldboy, Texasi láncfűrészes
7. Az élet csodaszép (konkrétan sírtam)
8. Volt egyszer egy vadnyugat, Mátrix
9. Anaconda 4
10. nincs
“még nem tudom eldönteni melyik félelmetesebb, az E.T. vagy az Alien 4-ből az új lény.”
🙂
én a Körön úgy megijedtem, hogy nem mertem a kedvenc útvonalamon futni egy csomó ideig, mert egy jócskán elhagyatott erdőrészen vezet keresztül, és egy ósdi kőkút mellett is elhalad…
😀
1. Drakula halott és élvezi!,Egy boltkóros naplója
2. Még sosem féltem horror filmen:S
3. Éjszaka a Múzeumban,Spancserek
4. Alien
5. A Sötét Lovag,TAken
6. 300,Kill Bill,Péntek 13…..
7. A FAun Labirintusa,Árvaház
8. Mátrix,Gyűrük Ura:A gyűrű szövetsége
9. Harry potter és a félvér herceg,27 idegen igen
10. Parfüm
1. Gyalog galopp; Brian élete
2. A köd; A dolog
3. Tomb Raider; Párbaj
4. passz 🙂
5. Taken; Halálos fegyver-széria
6. Texasi láncfűrészes (az eredeti!)
7. A szív hídjai; A Faun labirintusa
8. Volt egyszer egy vadnyugat; A Jó, a Rossz és a Csúf; Nincs bocsánat
9. Harmadik típusú találkozások
10. Harcosok klubja
1. Fogd a pénzt és fuss!
2. A texasi láncfűrészes mészárlás
3. Revolver
4. A légy
5. Féktelenül
6. Hetedik
7. Cinema Paradiso
8. Szegénylegények
9. Ádám almái
10. Sült zöld paradicsom
1. És megint dühbe jövünk, Maverick
2. Ördögűzés Emily Rose üdvéért, A harag
3. Anyád nyakán, zűzlányok ajándéka
4. Alien
5. A bolygó neve: Halál, Mátrix
6. Fűrész, A texasi láncfűrészes
7. Vuk, Farkasokkal táncoló
8. A rettenthetetlen, A Gyűrűk Ura
9. –
10. –
javítás:
3. Anyád nyakán, Szűzlányok ajándéka
Hozzátevés:
2. A kör(amcsi és a japó verzió is)
1. Ace Ventura, Ötödik elem
2. Kör (japán), és mikor kicsi voltam, akkor az Aliens 🙂
3. valójában én se csináltam még ilyet, mert ha egyszer elkezdek valamit, azt be is fejezem, de a legnagyobb kísértés a Keresztapa filmeknél volt rá… 😛
4. Aliens, vitán felül
5. Speed, Serenity, és még egy halom másik
6. Kill Bill
7. Braveheart
8. A Gyűrűk Ura trilógia, Serenity
9. huh, pont tegnap néztem…. Outpost
10. megintcsak A Gyűrűk Ura trilógia ugrik be ide
1. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb; Snatch
2. In the Mouth of Madness, Lost Highway
3. Charlie’s Angels 2, Day of the Dead (2008)…
4. Stephen King: It (de a bohócok amúgy is elcseszettek http://www.imdb.com/title/tt0099864/
5. The Great Escape, Matrix
6. Scarface, Shogun Assassin
7. Into the Wild, Whale Rider
8. RESERVOIR DOGS, 2001: THE SPACE ODYSSEY
9. A Die Hard-on mindig elalszok, ha este nézem, mert annyira megnyugtató hogy, John McClane minden rossz fiúval elbánik (persze imádom)
10. Adaptation
1: Jákob rabbi kalandjai, Csupasz pisztoly
2: A dolog, Aliens
3: Mozit emiatt soha nem hagytam el, kikapcs viszont Spancserek legutóbb
4: A légy,
5: Die Hard 1-2, Elrabolva
6: Született gyilkosok, Dobberman
7: összvissz két film sírtam kiskorom óta: Marley meg én, Híd Terabithia földjére
8: Star Wars 4,5,6
9: nem aludtam be filmen még soha:)
10:-
1. Airplane, Gyaloggalopp
2. Alien trilógia
3. Ananász expressz, Indiana Jones 4.
4. A barlang
5. Az ötödik elem
6. Kutyaszorítóban, Ponyvaregény
7. Az óriás
8. Tégla, Casino
9. Narnia krónikái
10. 2001 Űrodüsszeia
1. Shop Stop 2 (mint a nevem is mutatja…)
2. Halálhajó (Event Horizon)
3. P.S. I Love You
4. Twin Peaks (a törpe, nem tudom a nevét)
5. A szikla, Taken
6. Oldboy
7. Igazából szerelem (nem is konkrétan a film, hanem az akkori hangulatom miatt)
8. Egy asszony illata
9. A fekete dália