Gyakori, hogy egyes filmek büdzséjébe más cégek is beszállnak, azt remélve, hogy a produkció népszerű lesz. Minél többen nézik meg az adott filmet, annál többen látják a benne elhelyezett reklámjukat. Esetleg nagyobb lesz az érdeklődés a filmhez köthető cég által készített marketinganyagokhoz. Gondoljunk csak James Bondra, aki tengernyi terméket népszerűsít és minden egyes részben rengeteg árucikk bukkan fel.
Az Acélember elkészítése 225 millió dollárt emésztett fel, ám a Warner képtelen volt megvárni a mozis eredményeket. Úgy 100 promóciós partnerrel kötött egyezséget, amelyek összesen 160 millió dollárt szurkoltak le a stúdiónak. Korábban láthattuk már, hogy a Nemzeti Gárda Supermannel reklámozza saját magát és egy fincsinek látszó hamburgert is a képregényhőssel akarnak eladni. Warby Parker pedig ahhoz hasonló szemüvegeket dob piacra, mint amilyet Clark Kent is visel. A Gillette máris elkészített egy reklámfilmet, amiben Superman borotválkozik és a Chrysler elérte, hogy két verdája is látható legyen Zack Snyder rendezésében.
Reméljük, hogy azért Superman bakancsán nem az Adidas márka lesz olvasható és hogy Zod tábornok űrhajóján nem villan fel a Made in China szöveg.
- SZÜNET - 2017. október 02.
- Box Office: Tom Cruise visszafogottan indított - 2017. október 01.
- Kristen Stewart lehet Charlie egyik angyala - 2017. szeptember 30.
- 2019-ben jön a Men in Black spin off - 2017. szeptember 30.
- Never Here előzetes - 2017. szeptember 29.
- Sorozat lesz a Rendes fickókból - 2017. szeptember 29.
- Apavadászat előzetes - 2017. szeptember 28.
- Acts of Vengeance előzetes – Banderas bosszút áll - 2017. szeptember 28.
- Jonathan Levine rendezheti az Amerikába jöttem 2-t - 2017. szeptember 28.
- Scorsese és DiCaprio vinné vászonra Roosevelt életét - 2017. szeptember 28.
A stúdiónak eszerint csak 65 millióba fájt. Ezt az első hétvégén visszahozza.
Igazából a marketing költségek is legalább 200 millára rúgnak szóval nem éppen
Lassan eljutunk oda, hogy nem is filmstúdiók fogják gyártani a filmeket, csak összeáll pár cég, hogy na reklámozzuk magunkat. 😀
Erről az ugrott be, hogy lassan a felhasználók is kérhetnének pénzt azért ha nyilvánosan használnak valamilyen terméket, hisz ez is reklámnak minősül gyakorlatilag. 😀
De most komolyan, ki az aki ki tud szúrni 100-féle terméket egy két órás film alatt? Szerintem pár év, és a mozifilmek alatt is lesz reklámszünet:D
De legalább megnyugodhatunk. Ha tényleg lehanyatlik is a mozi, ahogy Lucas jósolta, nagy filmek továbbra is lesznek, hiszen lassan mozis bemutató nélkül is rentábilisak lesznek. Végül is a TV is a reklámokból él.
Szerintem épp ezért nem kell ezen pörögni, mivel a reklámok 10-edét sem fogjuk észrevenni. Én bízom benne, hogy a film is lesz annyira jó, hogy ne legyen kedvem reklámlogók után kutatni*-*
APROPÓ: nokiatréler ala tdkr:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dwYatpwrs8s