1

Kemény meló volt a Feledés zenéjének elkészítése

m83Anthony Gonzalez, az M83 vezéralakja nemrég a Pitchfork oldalnak adott interjút. Elárulta, hogy az elején nagyon örült a felkérésnek, majd gyorsan rájött, hogy itt nem azt csinálhatja, amit szeretne és többször rosszul esett neki, hogy nem fogadták el addigi szerzeményeit.

„Éppen turnéztam, amikor megkerestek a producerek, hogy küldjek 3 demót. 17-et küldtem nekik. A turnébusz hátsó részében berendezkedve reggel 6-ig dolgoztam, beleadtam mindent, hogy megkaphassam a munkát.”- mondta Gonzalez, aki nagyon örült, hogy az ölébe hullott a lehetőség. – „Ha egy efféle nagyobb költségvetésű filmen dolgozol nem gondolhatsz csak magadra, hanem szem előtt kell tartanod a rendező és a stúdió elképzeléseit és ezen kívül még ott van egy rakat ember, akikhez alkalmazkodni kell.” – Gonzalez nem is gondolta volna, hogy ennyire megerőltető lesz számára a feladat. Egy éven keresztül dolgozott a Feledés zenéjén, sokszor kikészült, állítása szerint majdnem idegösszeomlást kapott, nem tudott aludni, majdnem kikészült. A filmzene mellett még a turnézással is foglalkozni kellett.

Gonzaleznek szépen feladták a leckét, még azon is elgondolkodott, hogy kilép. A stúdió elmondta neki, hogy ők inkább valami másra vágynának, mint amely zenét elképzelt. „Nagyon nehezen tudtam elfogadni, amikor azzal jöttek, hogy az eddigi alkotásaim túl szerények, túlságosan indie hangzású ehhez a filmhez. Felcsesztek párszor, de hát ez ezzel jár. Vagy eltűröd vagy hátat fordítasz nekik. És én inkább tűrtem!”

Egy komment

  1. Hogy végül mennyi került be az ő cuccából jó kérdés, de minden esetre a film zenéje igazi gyöngyszem.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Biztosra megyünk *