4

Ellis 3D-s cápája

“Olyan lesz, mint a Cápa csak ez már a 3D-s generáció számára készül” – mondták a Shark Night 3D-re. A Cápa Steven Spielberg egyik legjobb műve, félelmetes, izgalmas, no meg klasszikus. Ha már ilyesmit mondanak, akkor azt gondolná az ember, hogy hozzáértő rendező ül a rendezői székben, de David R. Ellis nem mérhető Spielberghez, eddigi alkotásaiban nem tudta megteremteni a feszültséget,  azért legalább annyi elmondható, hogy járt már horror közelében. Ellis dirigálta A végső állomás második és negyedik részét, a legjobb alkotása pedig a Kígyók a fedélzeten volt, amiben kígyók százai randalíroztak egy repülőgépen és ha nem is volt izgalmas, de legalább humoros volt. Ezek előtt pedig second unit directorként tevékenykedett a Háborgó mélység és a Viharzóna produkciókon.

A forgatás nyáron veszi kezdetét, 28 millió dollárból gadálkodhat a stáb. Jesse Studenberg és Will Hayes írták a forgatókönyvet. A cápákat Walt Conti fogja megalkotni, az úriember keze munkájának a gyümölcsét láthattuk az Anakondában és a Háborgó mélységben is.

4 komment

  1. Hát, a Kígyó a fedélzeten minden idők egyik legcikibb filmje, úgyhogy… nem várós ez a hal. 😀

    A Mobil (vagy Cellular) nem volt olyan rossz.

  2. “3D-s generáció”? Hűha. 😀

    “legjobb alkotása pedig a Kígyók a fedélzeten” Csudálatos film. Azóta ellenőrzöm pisilés elött a vécécsészét… 🙂

    “az úriember keze munkájának a gyümölcsét láthattuk az Anakondában” Ajaj.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Biztosra megyünk *