A stúdiók olykor igyekeznek, hogy egyes költséges filmek bemutatói előtt viszontlássák a pénzüket. Éppen ezért nem riadnak vissza attól, hogy különféle cégekkel leszerződve minél több terméket megjelenítsenek a produkcióban. A James Bond filmek kiváló alkalmat biztosítanak erre, a Halj meg máskor költségvetéséhez összesen 100 millió dollárral járultak hozzá egyes vállalatok. De Az Acélembernek sem volt nehéz profitot termelnie, miután már a premier előtt 160 millió dollár már a Warner zsebében volt. Mesélhetne Wolverine is, aki többek között hamburgert és rágógumit promótált. De vajon mikor jutunk el arra a szintre, hogy olyan durva összeggel száll be valaki – pl. az Adidas – a büdzsébe, hogy elérik, hogy a szuperhősök ruházatán is rajta díszelegjen a márkajelük. Alant egy vicces összeállítást láthattok, Johnny Bee olvasónk küldte be, a Behance oldalon több hasonló képet láthattok.
- SZÜNET - 2017. október 02.
- Box Office: Tom Cruise visszafogottan indított - 2017. október 01.
- Kristen Stewart lehet Charlie egyik angyala - 2017. szeptember 30.
- 2019-ben jön a Men in Black spin off - 2017. szeptember 30.
- Never Here előzetes - 2017. szeptember 29.
- Sorozat lesz a Rendes fickókból - 2017. szeptember 29.
- Apavadászat előzetes - 2017. szeptember 28.
- Acts of Vengeance előzetes – Banderas bosszút áll - 2017. szeptember 28.
- Jonathan Levine rendezheti az Amerikába jöttem 2-t - 2017. szeptember 28.
- Scorsese és DiCaprio vinné vászonra Roosevelt életét - 2017. szeptember 28.
Batman elég jól nézz ki így, főleg az öve.
hulk 😀
Hát remélem ez nem fog megvalósulni,az nagyon durva lenne.