3

Ha a szuperhősöket szponzorálták volna…

A stúdiók olykor igyekeznek, hogy egyes költséges filmek bemutatói előtt viszontlássák a pénzüket. Éppen ezért nem riadnak vissza attól, hogy különféle cégekkel leszerződve minél több terméket megjelenítsenek a produkcióban. A James Bond filmek kiváló alkalmat biztosítanak erre, a Halj meg máskor költségvetéséhez összesen 100 millió dollárral járultak hozzá egyes vállalatok. De Az Acélembernek sem volt nehéz profitot termelnie, miután már a premier előtt 160 millió dollár már a Warner zsebében volt. Mesélhetne Wolverine is, aki többek között hamburgert és rágógumit promótált. De vajon mikor jutunk el arra a szintre, hogy olyan durva összeggel száll be valaki – pl. az Adidas – a büdzsébe, hogy elérik, hogy a szuperhősök ruházatán is rajta díszelegjen a márkajelük. Alant egy vicces összeállítást láthattok, Johnny Bee olvasónk küldte be, a Behance oldalon több hasonló képet láthattok.

tn_szponzormarvel10 tn_szponzormarvel1 tn_szponzormarvel2 tn_szponzormarvel3 tn_szponzormarvel4 tn_szponzormarvel7 tn_szponzormarvel8

3 komment

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Biztosra megyünk *