Nem számít, milyen régi, nem számít, hogy A-kategóriás vagy Zs, bármikor, bármennyiszer meg tudom nézni.
1, Armageddon
2, Nincs kettő négy nélkül
3, Macskajaj
4, Indul a bakterház
5, Az ötödik elem
Nektek is van ilyen? Soroljátok a megunhatatlan filmeket!
- Star Wars: Az utolsó Jedik (kibeszélő) - 2017. december 17.
- Röviden: Death Note (2017) - 2017. augusztus 27.
- Éjszakai ragadozók (Nocturnal Animals) - 2017. február 28.
- Capa pop-up - 2017. február 16.
- Kellemes karácsonyi ünnepeket! - 2016. december 24.
- Nehéz helyzet - 2016. december 18.
- Star Wars: Zsivány Egyes (kibeszélő) - 2016. december 14.
- Feltámad a vadnyugat (Westworld, 1973) - 2016. október 15.
- Milyen a magyar filmgyártás jelenlegi helyzete? - 2016. július 26.
- Újabb Suicide Squad előzetes - 2016. április 11.
A múmia , Karib-tenger kalózai 🙂
1. Interstellar
2. Sunshine
3. Patton
4. Independence Day
5. National Treasure 1-2
13. harcos, Kelly hősei, A tizedes meg a többiek, Tűzzel-vassal, A Szellem és a Sötétség, Elveszett jelentés
Blöff, Ravasz az agy….., Mad Max fury road
Idétlen időkig
Sötét lovag trilógia. Gyűrűk ura – A gyűrű szövetsége.
A sötét lovagot nem kell részleteznem. A gyűrűk ura 1 pedig szinte tökéletes kezdés lett.
Hu..van egypar. Good Will Hunting,Harcosok klubja ,A tizedes es a tobbiek, Kontroll,Armageddon A szikla, Halalos fegyver 2-3,Apadra utok.
Ja es a Batman ;Kezdodik…igen szigoruan a trilogia elso resze. A tobbi erosen hangulatfuggo.
Szikla, Taxi 1, Függetlenség napja, Ötödik elem, Avengers, Ironman 1, Trópusi vihar, Die hard 4, Man of Steel, GOTG, Spíler…és még sok más, hálistennek hosszú a lista 🙂
Halálos fegyver 1-4
Star Wars 4-6
Gyűrűk ura
Sajnos manapság már egyre kevesebb a szabadidőm, így tudatosan nem veszek elő olyan filmet, amit már láttam. Régebben a Star Wars-t és az Indiana Jones-okat néztük rogyásig. És természetes a Spencer-Hill filmeket.
Ha úgy adódik, a tévében bármikor leragadok az Armageddon előtt. Egyszerűen rohadt jó a hangulata és tudom, hogy pl az érzelmes részek tök gáznak számítanak, de mégis hatásosak, a lassítások mindegyike pazar és minden a helyén van. Vagy A függetlenség napját is bármikor meg tudom nézni, ha elkapom véletlenül valamelyik csatornán. De mondhatnám még pl a Kommandót, a Trópusi vihart, Űrgolyhókat., stb.
Kincs ami nincs
Bűnvadászok
És megint dühbe jövünk
Rémálom az elm utcában 4-5
Pusztító
uj batmanek
mad max fury road
Nagyfiúk 1, 2
Fegyencjárat
Red
Kick Ass
Az ötödik elem
Die Hard 4
Pirosszka
Mad Max 2, 4
Jay és Néma Bob visszavág
Jöttünk, láttunk, visszamennénk 2
Machete
Az Ajánlat
Az új Batman trilógia és a Zack és Miri pornót csinál…de az utóbbi az amit tényleg akárhányszor…
Nekem a megunhatatlan, és ami mindenki listájáról kimaradt: Bad Boys 2.
80as 90es évek kb teljes palettája meg egy jó pár a 2000esekből 😀
1. Oscar
2. Fegyvernepper
3. Nyomás utánna
Ezeket bármikor, bármennyiszer:
Forest Gump
Dark City
A tizedes meg a többiek
Kincsvadászok
Ponyvaregény
Legénybúcsú
Az utolsó csillagharcos
Halálos fegyver
Kommando
Predator
Bérgyilkosok
A függetlenség napja
Pénzvonat
Végsebesség
Csupasz Pisztoly
Hullajó
Az utolsó cserkész
Jó reggelt vietnám
Alkonyattól Pirkadatig
Mint a villám
Amerikai nindzsa
Az ördög jobb és bal keze
Hirtelen a Kill Bill 1 és 2, a Segítség Karácsony, a Terminátor 2, a Halálos Fegyver és Die Hard részek ( utóbbi a 3.-ig), Csupasz Pisztoly, Ace Ventura. Így most hirtelen ennyi.
Most látom csak, hogy a Kill Bill kivételével ezek mind gyerekkorom filmjei, olyan megnyugtatóan hatnak ha odatévedek tv kapcsolgatás közben. 🙂
Nem a sorrendet jelenti:
-Amerikai Nindzsa 1
-Matrix 1
-Titanic
-Lecsó
-A Birodalom Visszavág
-A Rettenthetetlen
-A keresztapa 1és a 2
-Nils Holgersson összes mese
-Batman Begins
-Terminator 2 az Ítélet napja
-Aliens a Bolygó neve halál
-Goldfinger
Lemaradt a Raid 2 Berandal
Sakál
Pont egy par hette beszelgetunk egy jo baratommal errol.
Amerikai Nindzsa 1-2
Die hard 3
Vissza a jovobe 1-2-3
Nincs ketto negy nelkul
Robocop 1
Blow
Igy gyorsan enyi, de van azert meg egy par 🙂